SrpskiSrpski     СрпскиСрпски    
 

Analiza javne nabavke


Ove nedelje izdvajamo nabavku Elektroprivrede Srbije- nabavku cirkulacionih pumpi za grejanje. Ovu nabavku ocenjujemo odličnom ocenom!
Analiza konkursne dokumentacije

Javna nabavka broj 1727/2018 (3000/1591/2018) Cirkulaciona pumpa za grejanje TENT B


Naziv i adresa naručioca:

Javno preduzeće „Elektroprivreda Srbije“ Beograd, Balkanska 13, 11000 Beograd, Ogranak TENT, Bogoljuba Uroševića Crnog br.44, 11500 Obrenovac

Adresa: Kralja Petra I br.38, Mali Zvornik

Podaci o javnoj nabavci:
-    Vrsta postupka: Otvoreni postupak
-    Predmet nabavke: Nabavka dobara
-    Rok za dostavljanje ponuda: 20.02.2019. godine, 12:30
-    Otvaranje ponuda: 20.02.2019. godine 13:00 
-    Kontakt: mirjana.babic@eps.rs

•    Ponuđač je dužan da uz ponudu dostavi katalog ili kataloški izvod proizvođača sa obeleženim tehničkim karakteristikama iz dokumentacije.

Pored toga, ponuđač je u obavezi da dostavi i:

•    predlog plana kontrole kvaliteta sa zaustavnim tačkama.
•    predlog termina plana radova

•    Obavezni uslovi: Mogu se dostavljaati u vidu neoverenih kopija.

Ponuđači upisani u Registar ponuđača mogu obavezne uslove dokazati izjavom- potpisanom i overenom na memorandumu, gde izjavljuju da su članovi pomenutog Registra.

•    Dodatni uslovi: Naručilac nije zahtevao dodatne uslove.

•    Kriterijum za dodelu ugovora: najniža cena.

•    Sredstva obezbeđenja:

-    Menica za ozbiljnost ponuda: dostavlja se uz ponudu.
-    Menica za dobro izvršenje posla: dostavlja je izabrani ponuđač, pri zaključenju ugovora.
-    Menica za otklanjanje grešaka u garantnom roku: u trenutku primopredaje, ili najkasnije 5 dana pre isteka menice za dobro izvršenje posla.

  • Obrasci za chek list-u:
  •    Obrazac ponude
  •     Struktura cene
  •     Obrazac troškova pripreme ponude, ako ponuđač zahteva nadoknadu troškova u skladu sa čl.88 Zakona
  •     Izjava o nezavisnoj ponudi
  •     Izjava u skladu sa članom 75. stav 2. Zakona
  •     Obrasci, izjave i dokazi određene tačkom 6.9 ili 6.10 ovog uputstva u slučaju da ponuđač podnosi ponudu sa podizvođačem ili zajedničku ponudu podnosi grupa ponuđača
  •     potpisan i pečatom overen obrazac „Model ugovora“ (poželjno je da bude popunjen)
  •     dokazi o ispunjenosti uslova iz čl. 75. Zakona u skladu sa članom 77. Zakona i Odeljkom 4. konkursne dokumentacije
  •     Ovlašćenje za potpisnika (ako ne potpisuje zastupnik)
  •     Sporazum kojim se ponuđači iz grupe međusobno i prema naručiocu obavezuju na izvršenje javne nabavke, u slučaju podnošenja zajedničke ponude
  •     Katalog/izvod iz kataloga – u skladu sa zahtevima iz tehničke specifikacije ako se nude odgovarajuća dobra.
  •     Predlog plana  kontrole kvaliteta sa zaustavnim tačkama.
  •     Termin plan radova – predlog.
  •     Menica za ozbiljnost ponude.

  •     Krajnji rok za ulaganje zahteva za dodatnim pojašnjenjima i izmenama dokumentacije: 15.02.2019. godine.
    Puno uspeha u javnoj nabavci!