08
Apr 2019
Raspisana nabavka usluge brendiranja i promocije investicionih potencijala Grada NišaCilj je da se privlačenje investicija predstavi kroz promociju pozitivnih efekata, projekata i rezultata, a sve u svrhu sprečavanja odlaska mladih, obrazovanih i kvalitetnih ljudi. Istovremeno, u Niš je potrebno privući kvalitetan kadar iz regiona te je neophodno da se pomaci koji su napravljeni u Nišu, i u regionu predstave, ne bi li naš grad bio istinski prikazan kao mesto u kome ljudi žele da žive i rade.
Ponuđač je u obavezi da, u cilju poboljšanja komunikacije Grada Niša sa privredom i građanima, pruži uslugu nabavke marketinških i usluga promocije, kao i medijske kampanje, uz izradu odgovarajućih promotivnih materijala, komunikacijskih alata i ostalih dokumenata za potrebe Grada Niša i širu distribuciju. Usluga je namenjena predstavljanju i promociji privrednih i investicionih potencijala Grada Niša i dosadašnjih rezultata u tim oblastima, a sve u cilju unapređenja odnosa s javnošću, pospešivanja promocije investicionih i privrednih potencijala Grada Niša i podizanja imidža grada na adekvatni nivo.
U toku 2019.i prvoj polovini 2020.godine, pre, za vreme trajanja, kao i po okončanju marketinške kampanje i promocije investicionih i privrednih potencijala Grada Niša, ponuđač je u obavezi da pruži sledeće usluge:
- Osmisli marketing plan kampanje i plan medijskog predstavljanja (količina: jedan predlog marketing strategije kampanje i jedan plan medijskog predstavljanja sa definisanim budžetima).
- Osmisli i kreira vizuelni identitet kampanje, prema uputstvima naručioca, na osnovu najmanje tri predložena koncepta, sa obrazloženjem za rešenja i pružanjem detaljnih informacija o komunikacionim vrednostima usvojenog rešenja sa grafičkom razradom
- Osmisli i kreira logo i zaštitni znak kampanje, na način da se on može koristiti za brendiranje svake promotivne aktivnosti, predviđene planom kampanje i na način da može da se koristi u kombinaciji sa zvaničnim logom i grbom Grada Niša, na osnovu najmanje tri predloga, od kojih će jedan biti izabran i korišćen za kampanju.
- Osmisli promo slogane i poruke koje će pratiti logo i kampanju i predloži i izradi, od strane naručioca prihvatljiva rešenja reklamnih koncepata: logo i znak kampanje, postere za bilborde, rolap, medija zid, dizajn brošure, dizajn lifleta, postove za društvene mreže, promotivne reklamne slogane i poruke za štampane i elektronske medije, portale i društvene mreže, kao i uradi i realizuje plan objavljivanja reklamnih poruka.
- Osmisli i odštampa promotivne materijale na srpskom i engleskom jeziku, (količina: minimum 500 brošura na srpskom i 500 na engleskom jeziku, strana od 20 do 40, pun kolor, kao i 500 lifleta na srpskom i 500 lifleta na engleskom jeziku) kao i osmisli i predloži koncept sajamskog štanda (količina: jedan) u cilju promocije privrednih i investicionih potencijala Grada Niša, a u skladu sa promotivnim aktivnostima predviđenim planom kampanje
- Osmisli, odštampa i montira medija zid, dimenzija 2x3 metra, jedan komad.
- Izradi i brendira govornicu od pleksiglasa, jedan komad, odgovarajućih dimenzija.
- Izradi, izvrši postavku i zakup najmanje 10 bilborda u Nišu i pet bilborda u regionu, u ciljanim gradovima, a na osnovu targetiranih ciljnih grupa. Bilbordi treba da budu postavljeni na javnim gradskim površinama Grada Niša, kao i ciljanih gradova u regionu, dimenzija min. 4x3 metra i/ili min. 5x2,5 metara, sa ukupnim periodom zakupa od najmanje 6 meseci. Ponuđač je u obavezi da dostavi pozicije predloženih bilborda na mapi, kao i fotografije lokacija za traženi broj bilborda.
- Da odštampa tri komada rol apa, dimenzija 1x2m.
- U cilju prezentacije i promocije privrednih i investicionih potencijala Grada Niša, ponuđač je u obavezi da predloži medijsku strategiju za plasiranje kampanje na lokalnom, regionalnom i nacionalnom nivou.
- Otvori i vodi naloge na društvenim mrežama, osmisli i realizuje odgovarajuću, plaćenu kampanju na društvenim mrežama, u skladu sa dogovorom i smernicama dobijenim od naručioca, kao i na osnovu targetiranih ciljnih grupa u Srbiji i Evropi, posebno u zemljama i gradovima do kojih postoje avio-linije iz Niša, i to u najmanje 50 odsto gradova, kao i u zemljama iz kojih dolazi najveći broj turista i potencijalnih investitora, sve u dogovoru sa naručiocem. Ponuđač usluge treba da isporuči najmanje jedna kampanja mesečno, u kontinuitetu, 12 meseci, uz dostavljanje dokaza o vođenju kampanje na društvenim mrežama na nedeljnom nivou.
- Osmisli i realizuje kampanju na veb portalima u kontinuitetu 12 meseci, u skladu sa nalozima i instrukcijama naručioca.
- Osmisli i producira video materijal u funkciji realizacije kampanje (dve video montaže mesečno, u trajanju do 30 sekundi).
- Obezbedi objavu PR tekstova u štampanim ili elektronskim medijima sa nacionalnom, regionalnom i lokalnom pokrivenošću (minimum dva mesečno), praćenje promotivnih aktivnosti Grada Niša i pres kliping (na dnevnom nivou, za vreme trajanja usluge), kao i pruža usluge asistencije pri organizovanju događaja i konferencija za novinare, a u skladu sa dogovorom i uz dobijanje svih smernica od naručioca, svih 12 meseci trajanja usluge.
- Obezbedi materijal (fotografisanje i video materijal) sa svih promotivnih aktivnosti koje su predviđene planom kampanje, otvori naloge i vrši postavke na društvenim mrežama-facebook, instagram, twitter, linkedin (najmanje pet postova mesečno), konstantno 12 meseci trajanja usluge, a posebno u vreme najave, održavanja i po završetku promotivnih aktivnosti, u skladu sa dogovorom o ciljnim grupama sa naručiocem.
- Prati rezultate kampanje i dostavlja izveštaje o istoj do 15. u mesecu za prethodni mesec.
Rok za podnošenje ponuda je 10.04.2019. do 12,00 časova, a javno otvaranje će se održati istog dana s početkom u 13,00 časova.
Želimo Vam puno uspeha u postupku javne nabavke!