SrpskiSrpski     СрпскиСрпски    
 

Šta zapravo KOČI Beogradski metro?


Svi koji su nabavili karte za vožnju beogradskim metroom, sačekaće, sasvim je sigurno, još neko vreme na svoju vožnju.

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda dodelila je 21. maja ugovor za analizu zemljišta za prvu fazu prve linije metroa grupi ponuđača koju čine preduzeća Geomehanika, BeoGeoAqua i Geoing Group za oko 6,9 miliona dinara.

Posle te odluke nadležnoj državnoj komisiji zahtev za zaštitu prava u postupku javne nabavke uložio je Rudarski institut u Beogradu, koji je zajedno sa preduzećima Geobest i Geom ponudio da uradi isti posao po ceni od 6,35 miliona dinara.

Ta ponuda je ocenjena neprihvatljivom na konkursu jer grupa ponuđača nije dokazala "ispunjenost zahtevanog kadrovskog kapaciteta", kako se navodi u Odluci o dodeli ugovora iz maja. Naime, jedan od uslova iz konkursne dokumentacije je da ponuđač ima najmanje jednog inženjera sa licencom Inženjerske komore 393 u radnom odnosu ili angažovanog po osnovu ugovora o privremenim i povremenim poslovima.

Detaljnije o ovome na https://www.kamatica.com/vest/beogradski-metro-zakocila-povreda-prava-ucesnika-na-konkursu/59275.