12
Feb 2020
U protekle skoro četiri godine, Vlada i Opština Tivat su zajedno, za skoro 6 miliona eura, u dve faze sagradile novu pristupnu saobraćajnicu MR 1 u dužini od nešto preko 5 kilometara, od Solila do spoja sa putem za Pržnu u blizini naselja Radovići, a na koju treba da se nastavi MR2Tenderska komisija Opštine Tivat kao neispravne je ocenila obe ponude prispele na tender za izbor izvođača radova na izgradnji MR2 pristupne saobraćajnice za turistički kompleks Luštica Bay u Krtolima.
Zbog toga je javna nabavka započeta krajem novembra prošle godine, procenjene vrednosti 1,4 miliona eura sa PDV-om, prošle nedjelje obustavjena i proglašena neuspelom.
Ponude na tender dostavile su komapanije “Toškovići“ iz podgorice i “Briv Construction“ iz Kotora.
Preduzeće “Toškovići“ je za gradnju saobraćajnice tražilo oko 1,24 miliona eura, dok je „Briv Constructuon“ ponudio cenu od oko 1,49 miliona.
Tenderom za izgradnju saobraćajnice predviđena je izgradnja rakrsnice - kružnog toka na završetku postojeće MR 1 saobraćajnice preko Đuraševića na mestu njenog spoja sa postojećim putem za uvalu Pržna - Plavi hirizont, te gradnja poptuno nove saobraćajnice zapadno odatle, u dužini od nepuna 2 kilometra prema Luštici i njeno spajanje sa putem prema Oblatnoj i Marina naselju kompleksa Luštica Bay.
Izgradnja nove saobraćajnice sa svom neophodnom vodovodnom i elektroinfrastrukturom, te obostranim pešačkim i biciklističkim stazama, trebalo je da bude završena u roku od 300 dana od dana uvođenja izvođača u posao.
MR2 saobraćajnica jedna je od ugovorenih infrastrukturnih obaveza lokalne uprave i države prema investitoru preko milijardu eura vrednog turističkog resorta Luštica Bay, kompaniji Luštica Development.
U protekle skoro četiri godine, Vlada i Opština Tivat su zajedno, za skoro 6 miliona eura, u dve faze sagradile novu pristupnu saobraćajnicu MR 1 u dužini od nešto preko 5 kilometara, od Solila do spoja sa putem za Pržnu u blizini naselja Radovići, a na koju treba da se nastavi MR2.
Prvu fazu MR 1 koja je kasnila u odnosu na planiranu dinamiku gradila je firma “Toškovići“, a drugu okončanu u planiranom roku kompanija “Bemax“ iz Podgorice.
