25
Feb 2019
Razvojna agencija Srbije objavila je 22.02.2019. godine poziv i konkursnu dokumentaciju za Nabavku usluge keteringa, ukupne procenjene vrednosti preko pet miliona dinara. Nabavka je podeljena na partije, pa su tako konkursnom dokumentacijom predviđene sledeće usluge:
- Nabavka usluge rezervacije restorana i keteringa za potrebe projekta RI2Integrate, ukupne vrednosti 125.000,00 dinara
- Nabavka usluge rezervacije restorana i keteringa za potrebe projekta JICA – promocija mentoringa faza 2, procenjene vrednosti 340.000,00 dinara
- Nabavka usluge rezervacije restorana i keteringa za potrebe projekta Accelerator, vrednosti 300.000,00 dinara
- Nabavka usluge rezervacije restorana i keteringa za potrebe projekta Evropska mreža preduzetništva, vrednosti 1.800.000,00 dinara
- Nabavka usluge rezervacije restorana i keteringa za potrebe Razvojne agencije Srbije ukupne vrednosti 2.420.000,00 dinara
- Nabavka usluge rezervacije restorana i keteringa za potrebe aktivnosti praćenja korisnika Projekta podrške razvoju privatnog sektora u 3 grada i 9 opština južne i jugozapadne Srbije, PSD USAID, procenjene vrednosti 283.333,00 dinara
- Nabavka usluge rezervacije restorana i keteringa za potrebe aktivnosti podrške DM inkubatoru, procenjene vrednosti 60.000,00 dinara
- Nabavka usluge rezervacije restorana i keteringa za potrebe projekta Razvoj privatnog sektora u nerazvijenim regionima Srbije – GIZ PSD, vrednosti 350.000,00 dinara
Sredstva za Partije 1, 3 i 4 su uplaćena na račun naručioca na ime projekata, te su oslobođena od obaveze plaćanja PDV-a.
Predmetna usluga podrazumeva sledeće usluge i obaveze ponuđača:
- prijem zahteva za rezervaciju restorana – ugostiteljskog objekta za ishranu i piće, kao i usluge keteringa u periodu od 07:30 do 19:00 časova svakog radnog dana, a subotom od 07:30 do 15:00 časova;
- rok izvršenja usluge rezervacije ne može biti duži od 8 sati od momenta prijema narudžbine
- ponuđač je dužan da za svaki konkretan pisani zahtev Naručioca za rezervacijom restorana – ugostiteljskog objekta za ishranu i piće, kao i keteringa ukoliko je to moguće, dostavi najmanje tri ponude, a sve u skladu sa zahtevom Naručioca. Ukoliko ponuđač ne dostavi najmanje tri ponude, o razlozima za to dostavlja pisano obrazloženje naručiocu
- ponuđač je dužan da u svemu postupa po konkretnim zahtevima Naručioca vezano za vrstu i lokaciju ugostiteljskih objekata, kao i za uslugu keteringa;
- ponuđač je dužan da Naručiocu uz isporučen račun o izvršenoj usluzi posredovanja, dostavi dokaze o stvarno izvršenim uslugama, odnosno kopije originalnih računa koji predstavljaju osnov za fakturisanje. Na računu mora biti posebno iskazana usluga posredovanja i cena izvršenih ugostiteljskih usluga.
Ponuda će se smatrati blagovremenom ukoliko je primljena od strane naručioca najkasnije do ponedeljka, 25.03.2019. do 12.00 časova. Otvaranje ponuda je javno i održaće se na adresi naručioca, Kneza Miloša 12, IV sprat, sala za sastanke 401, 25.03.2019. u 13.00 časova.