SrpskiSrpski     СрпскиСрпски    
 

Putevi Srbije vodiće kampanju za podizanje svesti vozača


Ciljeve i zadatke Kampanje potrebno je usmeriti na buđenje svesti o bezbednosti saobraćaja na putevima, posledicama nezgoda i nastanku povreda u saobraćaju.
Upravo iz navedenog razloga, neophodno je implementirati adekvatnu komunikacionu strategiju koja će se zasnivati na kontinualnom i temeljnom informisanju i edukaciji o ovom problemu kako bi se broj nezgoda smanjio, ali i predupredio u mnogim slučajevima.

Edukacija treba da dovede do razvijanja emocija odnosno povećanje i skretanje pažnje javnosti i podizanja nivoa svesti za ovu vrstu problema. Promena svesti bi trebalo automatski da dovede do povećanja motivacije, promeni ponašanja i odgovornijem ponašanju ljudi-vozača.

Vozači bi tada trebalo da budu podstaknuti na različite aktivnosti, a u vezi sa prevencijom nezgoda i povređivanjem, kao što su:

  • smanjenje brzine kretanja vozila,
  • držanje bezbednog intervala sleđenja vozila,
  • aktivno sagledavanje uslova saobraćajnog toka,
  • neugrožavanje drugih vozača u saobraćajnom toku što bi predstavljalo i ispunjenje osnovnog cilja Kampanje.

Ciljna grupa na koju se želi delovati su vozači, svih starosnih i socio-ekonomskih grupa. Primarno, to su lica starija od 18 godina koja su završila obuku i položila vozački ispit, a koja su u mlađem i srednjem životnom dobu. Ova lica pretežno koriste autoput za realizaciju svojih kretanja, to su prosečni (vikend) vozači, kao i profesionalni vozači koji su svakodnevno ili povremeno koriste autoputske deonice za svoja kretanja.

Ovo je i najznačajnija ciljna grupa zato što predstavlja direktne učesnike, a najčešće i uzročnike saobraćajnih nezgoda.

Naziv kampanje je "Kampanja za podizanje svesti vozača – interval sleđenja vozila", a u okviru ponude za realizaciju edukativne Kampanje, Ponuđač će dostaviti:

  • Jedinstveni slogan odnosno poruku Kampanje
  • Idejno rešenje scenarija za izradu Kampanje sa prepoznatljivim licem

Prilikom realizacije projektnog zadatka, izabrani Dobavljač treba da uradi konkretne predloge za sledeće elemente:

  • Izrada edukativnog TV spota
  • Izrada radio spota
  • Priprema za štampu POS materijala (flajeri, posteri, nalepnice itd.)
  • Idejno rešenje objava za internet stanicu, društvene i socijalne mreže
  • Predlog praćenja i analize Kampanje

Ponuđač koji učestvuje u postupku predmetne javne nabavke, pored obaveznih uslova za učešće mora ispuniti i dodatne uslove za učešće u postupku javne nabavke, i to da nad njima nije pokrenut postupak stečaja ili likvidacije.

Ponuđačima želimo puno uspeha u postupku javne nabavke!