Izmenom plana nabavki koji je usvojen 24.12.2018. godine dodat je postupak nabavke Kampanja za unapređenje javnog prevoza putnika
Ukoliko ste makar i prošli kroz naš glavni grad u prethodnih desetak dana niste mogli a da ne zapazite reklamu kojom Gradsko saobraćajno preduzeće pokušava da animira građane da plate svoju kartu. Beograđani su u najmanju ruku rezignirani jer više od godinu dana traje apsolutni kolaps u saobraćaju zbog brojnih radova u gradu. Pored toga, trenutno je više od četvrtine linija preusmereno, skraćeno ili ukinuto pa se postavlja pitanje da li je reč o valjanoj usluzi onima koji taj prevoz plaćaju.
Sa druge strane, vozni park je iz godine u godinu sve stariji a nedavne nabavke obuhvatile su nabavku kratkih autobusa koji su raspoređeni, između ostalih, i na duge i opterećene linije pa se i zbog toga stvaraju velike gužve.
Zavirili smo u plan nabavki, te u konkursnu dokumentaciju i evo šta smo tamo pronašli.
Izmenom plana nabavki od 5. marta ove godine dodat je postupak nabavke Kampanja za unapređenje javnog saobraćaja vredan čan 20 miliona dinara. S druge strane, prema objavljenoj konkursnoj dokumentaciji Cilj izrade i implementacije VR video materijala u vozila JKP GSP “Beograd”, jeste povećenje atraktivnosti i poboljšanje kulture javnog prevoza, što će direktno uticati na povećanje kvaliteta samog javnog prevoza putnika, kao i otvaranje novih mogućnosti kojima će konkretno JKP GSP “Beograd” imati materijalni benefit za poboljšanje sistema redovne i planske obnove flote vozila, od profita koji će nastati modernizacijom i obogaćivanjem usluge prevoza putnika sa jedne strane i promenom i poboljšanjem kulture korišenja javnog prevoza i odnosa prema javnom prevozu od strane putnika sa druge strane. Dalje, ponuđač treba da, prema zadatim rokovima, definiše aktivnosti, dinamiku, nosioce i način koordinacije za realizaciju nabavke. Saglasnost na predloženi sadržaj, dinamiku, nosioce i način koordinacije aktivnosti i način izveštavanja odobrava Naručilac.
Ponuđač u ponudi treba da dostavi predlog koncepta izrade i implementacije VR video materijala neophodnih za promociju novih tehnologija u vozilima JKP GSP ''Beograd''. Na osnovu dostavljenog predloga koncepta, ponuđač će biti u obavezi da izvrši sledeće:
- izradu VR video materijala 4K rezolucije u trajanju od minimum 60 minuta neophodnih za promociju novih tehnologija u vozilima JKP GSP ''Beograd''.
- predlog i koncept za implementaciju ovog vida tehnologije u vozilima JKP GSP ''Beograd''.
Najduži rok usluge, što čini dostavljanje VR video materijala u trajanju od minimum 60 minuta neophodnih za promociju novih tehnologija u vozilima JKP GSP ''Beograd'', koji je Naručilac spreman da prihvati je 60 dana računajući od dana usvajanja koncepta od strane Naručioca (pisana saglasnost Naručioca). Najduži rok u kojem je Izabrani ponuđač u obavezi da izradi i dostavi završni izveštaj o svim sprovedenim aktivnostima a koji je Naručilac spreman da prihvati je u roku od 45 dana od dana okončanja svih aktivnosti i to u dva štampana primerka, kao i elektronskom obliku CDu (u elektronskom obliku u pdf formatu), o čemu će biti sačinjen Zapisnik o dostavljanju završnog izveštaja o svim sprovedenim aktivnostima koji su u obavezi potpisati obe ugovorne strane i koji se Naručiocu dostavlja uz fakturu za plaćanje, kao dokaz da je usluga izvršena u svemu prema ugovoru.
Krajnji rok za prikupljanje ponuda bio je 14.11.2019. godine, a podataka o odabranim ponuđačima još uvek nema, budući da još nije istekao zakonski rok za donošenje odluke o dodeli ugovora.
Da li će kampanja imati efekat kakav je naručilac imao u vidu prilikom njenog planiranja pokazaće naredni period, a mi ne možemo a da se ne zapitamo da li je ovim novcem zaista mogao da se unapredi sistem javnog prevoza u prestonici.
