SrpskiSrpski     СрпскиСрпски    
 

Promo kampanja GSP vredna čak 20 miliona dinara


Izmenom plana nabavki koji je usvojen 24.12.2018. godine dodat je postupak nabavke Kampanja za unapređenje javnog prevoza putnika

Ukoliko ste makar i prošli kroz naš glavni grad u prethodnih desetak dana niste mogli a da ne zapazite reklamu kojom Gradsko saobraćajno preduzeće pokušava da animira građane da plate svoju kartu. Beograđani su u najmanju ruku rezignirani jer više od godinu dana traje apsolutni kolaps u saobraćaju zbog brojnih radova u gradu. Pored toga, trenutno je više od četvrtine linija preusmereno, skraćeno ili ukinuto pa se postavlja pitanje da li je reč o valjanoj usluzi onima koji taj prevoz plaćaju.

Sa druge strane, vozni park je iz godine u godinu sve stariji a nedavne nabavke obuhvatile su nabavku kratkih autobusa koji su raspoređeni, između ostalih, i na duge i opterećene linije pa se i zbog toga stvaraju velike gužve.

Zavirili smo u plan nabavki, te u konkursnu dokumentaciju i evo šta smo tamo pronašli.

Izmenom plana nabavki od 5. marta ove godine dodat je postupak nabavke Kampanja za unapređenje javnog saobraćaja vredan čan 20 miliona dinara. S druge strane, prema objavljenoj konkursnoj dokumentaciji Cilj izrade i implementacije VR video materijala u vozila JKP GSP “Beograd”, jeste povećenje atraktivnosti i poboljšanje kulture javnog prevoza, što će direktno uticati na povećanje kvaliteta samog javnog prevoza putnika, kao i otvaranje novih mogućnosti kojima će konkretno JKP GSP “Beograd” imati materijalni benefit za poboljšanje sistema redovne i planske obnove flote vozila, od profita koji će nastati modernizacijom i obogaćivanjem usluge prevoza putnika sa jedne strane i promenom i poboljšanjem kulture korišenja javnog prevoza i odnosa prema javnom prevozu od strane putnika sa druge strane. Dalje, ponuđač treba da, prema zadatim rokovima, definiše aktivnosti, dinamiku, nosioce i način koordinacije za realizaciju nabavke. Saglasnost na predloženi sadržaj, dinamiku, nosioce i način koordinacije aktivnosti i način izveštavanja odobrava Naručilac.

Ponuđač u ponudi treba da dostavi predlog koncepta izrade i implementacije VR video materijala neophodnih za promociju novih tehnologija u vozilima JKP GSP ''Beograd''. Na osnovu dostavljenog predloga koncepta, ponuđač će biti u obavezi da izvrši sledeće:

  • izradu VR video materijala 4K rezolucije u trajanju od minimum 60 minuta neophodnih za promociju novih tehnologija u vozilima JKP GSP ''Beograd''.
  • predlog i koncept za implementaciju ovog vida tehnologije u vozilima JKP GSP ''Beograd''.

Najduži rok usluge, što čini dostavljanje VR video materijala u trajanju od minimum 60 minuta neophodnih za promociju novih tehnologija u vozilima JKP GSP ''Beograd'', koji je Naručilac spreman da prihvati je 60 dana računajući od dana usvajanja koncepta od strane Naručioca (pisana saglasnost Naručioca). Najduži rok u kojem je Izabrani ponuđač u obavezi da izradi i dostavi završni izveštaj o svim sprovedenim aktivnostima a koji je Naručilac spreman da prihvati je u roku od 45 dana od dana okončanja svih aktivnosti i to u dva štampana primerka, kao i elektronskom obliku CDu (u elektronskom obliku u pdf formatu), o čemu će biti sačinjen Zapisnik o dostavljanju završnog izveštaja o svim sprovedenim aktivnostima koji su u obavezi potpisati obe ugovorne strane i koji se Naručiocu dostavlja uz fakturu za plaćanje, kao dokaz da je usluga izvršena u svemu prema ugovoru.

Krajnji rok za prikupljanje ponuda bio je 14.11.2019. godine, a podataka o odabranim ponuđačima još uvek nema, budući da još nije istekao zakonski rok za donošenje odluke o dodeli ugovora.

Da li će kampanja imati efekat kakav je naručilac imao u vidu prilikom njenog planiranja pokazaće naredni period, a mi ne možemo a da se ne zapitamo da li je ovim novcem zaista mogao da se unapredi sistem javnog prevoza u prestonici.