09
Apr 2019
Opštinska uprava sprovodi nabavku vrednu 2.000.000,00 dinaraMinistarstvo je ove godine očigledno imalo manje sluha za ove potrebe te je pri dodeli sredstava opštinama izdvojilo manje iznose u odnosu na prethodnu. Upravo iz tog razloga je 05.04.2019. godine izvršena izmena plana nabavki, i to za iznos procenjene vrednosti koja je prema prvobitnim projekcijama iznosila 3.333.200,00 dinara.
Predmet javne nabake je obezbeđivanje neposrednog rada sa korisnicima u periodu od četiri meseca od dana zaključenja ugovora za predmetnu nabavku. Vremenski period ugovorenog programa traje četiri meseca od dana zaključenja ugovora, 5 dana u nedelji sa radnim vremenom od 8 časova, i neposrednim radom sa korisnicima od najmanje 4 sata dnevno.
Realizacijom usluge pomoći u kući, obezbeđuje se podrška korisniku u zadovoljavanju svakodnevnih životnih potreba u sopstvenom domu, kako bi se unapredio i održao kvalitet života i sprečio ili odložio smeštaj u institucije, onda kada je porodična podrška nedovoljna ili nije raspoloživa, a u skladu je sa identifikovanim individualnim potrebama lica.
Izbor specifičnog sadržaja usluge direktno zavisi od potreba korisnika, a može obuhvatati:
- obavljanje kućnih poslova i održavanje domaćinstva (pomoć u nabavci i odlaganju namirnica, pripremanju manjih obroka hrane i hranjenju)
- pomoć u održavanju lične higijene (prilikom umivanja, kupanja, češljanja, brijanja, presvlačenja, i sl.)
- pomoć u održavanju higijene domaćinstva (pranje sudova, čišćenje prostorije, pranje odeće, loženje vatre, i sl.)
- pomoć u kretanju i korišćenju resursa u lokalnoj zajednici (nabavka ogreva, plaćanje računa, obavljanje ili asistiranje u obavljanju drugih administrativnih poslova i sl.)
- čuvanje i nadzor
- praćenje zdravlja i dobrobiti osobe, uključujući posmatranje i evidentiranje promena u telesnom i mentalnom funkcionisanju i izveštavanje nadležne zdravstvene službe
- pomoć u nabavljanju i uzimanju propisanih lekova
- pomoć u obavljanju propisanih telesnih vežbi
- pomoć ili podsticanje u obavljanju svakodnevnih aktivnosti
- pomoć pri odlasku kod lekara i pri korišćenju prevoza
- pomoć za učešće u aktivnostima zajednice.
Na teritoriji opštine Vladimirci potrebu za pomoć u kući ima 110 korisnika.
Korisnici usluge pomoć u kući su:
- stara i nemoćna lica (žene preko 60 godina i muškarci preko 65 godina starosti) u jednočlanim i višečlanim staračkim domaćinstvima
- osobe sa invaliditetom koje žive same u domaćinstvu (odrasle osobe sa ostvarenim pravom na tuđu negu i pomoć, po svim osnovama, osobe u postupku za ostvarivanje ovog prava i osobe kojima je priznat status invalida po bilo kom osnovu)
- porodice sa teško obolelim članom domaćinstva, čije stanje zahteva kontinuiranu fizičku negu (polupokretni, nepokretni)
- osobe sa intelektualnim i drugim mentalnim smetnjama.
Pružalac usluge se obavezuje da uslugu izvrši kvalitetno u skladu sa zakonskim propisima predviđenim za ovu vrstu usluge, odnosno u skladu sa Zakonom o socijalnoj zaštiti i Pravilnikom o bližim uslovima i standardima u pružanju usluga socijalne zaštite.
Za obavljanje predmetnog posla, ponuđač treba da predvidi i obezbedi prevoz angažovanih lica do korisnika, potreban kancelarijski materijal, higijenska sredstva za rad negovateljica i komunikacione troškove za pružaoce usluga.
Odabir korisnika kojima se usluga pruža vrši Centar za socijalni rad Vladimirci. Za odabrane korisnike, Centar za socijalni rad Vladimirci dostavlja pružaocu usluge rešenje. Pružaocu usluga naručilac dostavlja spisak korisnika nakon nastupanja ugovornih obaveza.
Da li će dodeljeni iznos biti dovoljan videćemo po okončanju postupka nabavke, 17.04.2019. godine, odnosno po isteku roka za podnošenje ponuda, do 12,00 časova.
Želimo Vam puno uspeha u postupku javne nabavke!