Kroz javnu nabavku angažuju se zaposleni kod drugih poslodavaca
Predmet javne nabavke je pružanje usluga angažovanja radnika zaposlenih kod drugog poslodavca za potrebe naručioca koji će obavljati poslove:
- Kontrolor parkiranja - ulično parkiranje, III stepen - 4 radnika
- Higijeničara (čistač prostorija), nk radnik ili III stepen - 1 radnik
- Kontrolor naplate parkiranja III stepen ili IV stepen - 2 radnika
- Kontrolor parkiranja-parking garaža: III stepen ili IV stepen - 3 radnika
- Kontrolor parkiranja–carinski terminal - 3 radnika
- Poslovni tehničar administrativni radnik i blagajnik parking službe - 1 radnik
- Šef carinskog terminala VI stepen - 1 radnik
- Vozač motornog vozila, b kategorija, III stepen ili IV stepen - 1 radnik
- Ref.za pravne, kadrovske i administrativne poslove, VII stepen - 1 radnik
Angažovani radnici će navedene poslove obavljati po rasporedu rada i radnog vremena zaposlenih kod naručioca, u punom radnom vremenu.
Angažovani radnici zaposleni kod drugog poslodavca su zaposleni u smislu člana 5. Zakona o radu, tj fizička lica koja su u radnom odnosu kod poslodavca. Broj potrebnih radnika koje Naručilac planira da angažuje je u proseku 17, nekad manje nekad više u zavisnosti od potreba Naručioca. Svi radnici su osigurani u slučaju nezgode(sa smrtnim ishodom ili povredom na radu).
Sa angažovanim radnicima zasnivaju se ugovori o radu na određeno vreme. Za prijem svakog radnika u radni odnos (angažovanje) neophodna je saglasnost Naručioca. Svaki angažovani radnik mora imati najmanje 1 godinu radnog iskustva na poslovima za koje zasnivaju radni odnos.
Rad je organizovan na teritoriji grada Vranja.
Konkursnom dokumentacijom dat je detaljan opis poslova za svaki profil ponaosob.
Zainteresovani ponuđači moraju imati Licencu Ministarstva rada za oblast usluga zapošljavanja, a pored toga mora ispuniti i dodatne uslove i to:
- da na dan otvaranja ponuda ima najmanje 3 ugovora (na snazi) o pružanju usluga ustupanja ljudskih resursa kod najmanje 3 naručioca;
- da u poslednja 24 meseca nije bio u blokadi;
- da ima Polisu osiguranja od odgovornosti iz delatnosti(usluge ustupanja ljudskih resursa) na sumu ne manjoj od 20 miliona;
- da u poslednje 2 godine (2017-18.) nije poslovao sa gubitkom
- Da ima implementirane standarde:
- ISO 10002:2016 Sistem menadžmenta kvalitetom/ zadovoljstvo korisnika
- SRPS ISO 37001:2017 – sistem menadžmenta za borbu protiv korupcije
- Da u momentu podnošenja ponude ponuđač poseduje minimum dva putnička vozila (vlasništvo ili zakup)
- Da je osigurao zaposlene od posledica nesrećnog slučaja za SVE zaposlene
- Minimum 1 radnika sa 7. stepenom stručne spreme
- Minimum 1 radnika sa 6. stepenom stručne spreme
- Minimum 15 radnika sa SSS
Rok za podnošenje ponuda je 18.02.2020. do 11,00 časova, a otvaranje će se održati istog dana.
Želimo Vam puno uspeha u postupku javne nabavke!