26
Mar 2019
Okvirni sporazum za Gradsku upravu vredan 20.000.000,00Poziv i konkursna dokumentacija objavljeni su na Portalu javnih nabavki 26.03. a u kojima je naglašeno da naručilac ima nameru zaključenja okvirnog sporazuma na dve godine.
Ponuđači, ukoliko je ovo nabavka koja Vas interesuje budite spremni, jer ovaj naručilac u naredne dve godine neće birati nove dobavljače za štampani materijal!
U tehničkoj specifikaciji se između ostalog nalaze posetnice, jednostrane i dvostrane, poslovna pisma, pozivnice, koverte, čestitke, promotivni blokovi, promotivne kese, nalepnice i tako dalje. Tehnička specifikacija broji ukupno 49 stavki, pri čemu je svaka opisana u pogledu okvirnog broja, formata, te dodatnih zahteva koje naručilac ima.
Kao što je naglašeno broj usluga datih u tabeli je okviran i služi isključivo za ocenu ponuda, dok će se stvaran broj usluga realizovati po jediničnim cenama iz Ponude i stvarnim potrebama Naručioca, koje će biti definisane u pojedinačnim ugovorima i/ili narudžbenicama, a najviše do ukupne vrednosti ugovorene okvirnim sporazumom. Ponuđači mogu da dobiju na uvid uzorke svih raspoloživih prethodno štampanih materijala i Knjigu grafičkih standarda grada Beograda, u prostorijama Naručioca, u ul. Kraljice Marije br.1, radnim danima u periodu od 10:00–14:00 sati. Zahtev za uvid je potrebno dostaviti na e-mail: ivan.djurisic@beograd.gov.rs.
Isporuka će se vršiti sukcesivno, prema dostavljenom zahtevu (e-mail, faks), a na osnovu zaključenog ugovora i/ili izdate narudžbenice. Naručilac će zahteve dostavljati u skladu sa svojim potrebama. Rok za pružanje usluge će biti određen u zahtevu, a primereno količini štampanog materijala koji je potrebno izraditi i isti ne može biti kraći od 2 radna dana.
Ponude se smatraju blagovremenim ako su kod naručioca primljene najkasnije do 11.04.2019. do 10,00 časova, a javno otvaranje će se obaviti istog dana sa početkom u 10,30 časova. Svi ponuđači mogu zahtev za razjašnjenje konkursne dokumentacije dostaviti pisanim putem, na email hana.beatovic@beograd.gov.rs ili putem faksa (broj: 011-3376-469) svakog radnog dana u periodu od 07:30 do 15:30 časova.
Želimo Vam puno uspeha u ovom postupku javne nabavke!