15
Avg 2019
Cilj interaktivne kampanje jeste značajno povećanje naplate prevoznih karata u javnom linijskom prevozu i poboljšanje kulture prevozaPonuđač u ponudi treba da dostavi predlog koncepta interaktivne kampanje (opis radnje edukativnih filmova za korisnike javnog linijskog prevoza, besplatnih događaja zabavnog karaktera – manifestacija, inovativnog pristupa javnom prevozu kroz ekologiju, kulturnih događaja u VR tehnologiji).
Na osnovu dostavljenog predloga koncepta, ponuđač će biti u obavezi da izvrši sledeće:
- Izradi edukativne filmove za korisnike javnog linijskog prevoza prema roku koji je definisan u konkursnoj dokumentaciji i to 10 edukativnih filmova od kojih najmanje 1 (jedan) u trajanju od 30 sekundi do 10 minuta, 4 (četiri) edukativna filma u trajanju od 30 sekundi do 5 minuta i najmanje 5 (pet) edukativnih filmova u trajanju od najmanje pet minuta.
- Organizuje besplatne događaje zabavnog karaktera-manifestacije za korisnike javnog linijskog prevoza, koji su minimalnog kapaciteta 25.000 korisnika u vremenskom trajanju do tri uzastopna dana.
- Realizuje aktivnosti ekološkog karaktera u oblasti javnog linijskog prevoza.
- Organizuje kulturne događaje u javnom linijskom prevozu u VR tehnologiji sa sadržajima koji se mogu jednokratno implementirati za minimum 2000 korisnika u vremenskom trajanju od 3-7 dana uzastopno i najmanje jedno rešenje u VR tehnologiji koje može da se implementira u javni linijski prevoz na obostrani benefit kako korisnika, tako i javnog linijskog prevoza putnika, sa definisanim sadržajem koji će biti dostupan korisnicima tokom cele godine u ukupnom periodu realizacije interaktivne kampanje (ne u jednoj kalendarskoj godini).
Ponuđač će imati sledeće zadatke:
- Izrada edukativnih filmova za korisnike javnog linijskog prevoza
- Organizovanje besplatnih događaja zabavnog karaktera- manifestacija za korisnike javnog linijskog prevoza, koji su minimalnog kapaciteta 25.000 korisnika
- Realizacija aktivnosti ekološkog karaktera u oblasti javnog linijskog prevoza
- Organizacija kulturnih događaja u javnom linijskom prevozu u VR tehnologiji sa sadržajima koji su dostupni tokom cele godine
Kako je plan trogodišnji, tako su pojedinačne kampanje, edukacija, animacije i promocije progresivno raspoređeni. Evaluacija uspešnosti pravi se na kraju svake godine interakcije, budući da je u pitanju jedan projekat podeljen u tri faze sa zajedničkim ciljevima. Svi segmenti međusobno se prepliću i dopunjuju čineći jednu celinu, kao što su reciklaža i zabava, nagrade i edukacija, na prvi pogled odvojeni, zapravo su deo velikog mozaika.
Okvirni sporazum se zaključuje na procenjenu vrednost javne nabavke koja iznosi 75.000.000 dinara bez PDV-a, odnosno 90.000.000,00 dinara sa PDV-om. Vrednost okvirnog sporazuma obuhvata cenu realizacije interaktivne kampanje. Okvirni sporazum zaključuje se na period do utroška ugovorenih finansijskih sredstava, a najduže dve godine od dana potisivanja.
Želimo Vam puno uspeha u postupku javne nabavke!