SrpskiSrpski     СрпскиСрпски    
 

Institut za javne nabavke organizovao je trodnevno savetovanje za predstavnike naručilaca sa temom „Javne nabavke u praksiˮ


Institut za javne nabavke organizovao je trodnevno savetovanje za predstavnike naručilaca sa temom „Javne nabavke u praksi"


Seminar je održan u periodu od 06. - 08.12.2016. na Zlatiboru, u kongresnoj sali hotela Olimp, gde su učesnici savetovanja imali priliku da na konkretnim primerima iz prakse reše nedoumice koje imaju kada su javne nabavke u pitanju i ujedno čuju kako izgleda sprovođenje javnih nabavki na nivou Ministarstva odbrane.

Predavači na savetovanju, pored Jelice Dragović, direktorke Instituta i saradnika Aleksandre Grozdanović, bili su i specijalni gosti predavači iz Ministarstva odbrane- gospodin major Željko Cvijić i gospođa Biljana Jovanović- Šikli iz Uprave za snabdevanje Ministarstva odbrane, koji su podelili svoja iskustva u oblasti javnih nabavki i učesnicima dali konkretne savete kako postupiti u određenim situacijama.

Učesnici na savetovanju bili su predstavnici različitih ustanova, društava, jedinica lokalne samouprave, direkcija i obrazovnih ustanova, koji su svojim aktivnim učešćem doprineli dinamici samog seminara i stvaranju uspešne radne atmosfere.

Zaključak dvodnevnog savetovanja učesnika je neophodnost usaglašenosti rada državnih organa koji vode javne evidencije od značaja za postupak javnih nabavki, izrada tehničke specifikacije i plana nabavke u koordinaciji sa odnosom finansijskih sredstava i potreba pravnog lica, granice određivanja dodatnih uslova i konkretnih dokaza.

Poseban osvrt dat je u predavanju gospodina majora Željka Cvijića o tome kako omogućiti mikro, malim i srednjim preduzećima učešće na javnim nabavkama, a samim tim povećati zdravu konkurenciju i mogućnost izbora, kao i sugestijama gospođe Biljane Jovanović- Šikli pri postupanju u konkretnim situacijama, uključujući i zahtev za zaštitu prava.

Zahvaljujemo se svim učesnicima na ukazanom poverenju, kao i Ministarstvu odbrane, posebno odeljenju Uprave za snabdevanje, predstavnicima Uprave, kao i osoblju hotela Olimp koji su omogućili da seminar protekne u najboljem redu.

Vidimo se sledeće godine na nekom novom mestu, sa novim, zanimljivim edukacjama!