SrpskiSrpski     СрпскиСрпски    
 

GSP Beograd nabavlja autobuse vredne 1.920.000.000 dinara


100 novih solo autobusa putem finansijskog lizinga
Pravo učešća imaju ponuđačikoja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku predviđene Zakonom o javnim nabavkama(čl. 75.) i dodatne uslove (čl. 76.) predviđene u ovom postupku javne nabavke, a ispunjenost uslova se dokazuje dostavljanjem dokaza iz člana 77.stav 1. ZJN, u skladu sa Konkursnom dokumentacijom.

Kako se predmetna dobra nabavljaju putem finansijskog lizinga, ponudu u predmetnom postupku mogu podneti samo grupe ponuđača u koje će kao članovi biti uključeni davalac lizinga i isporučilac predmeta lizinga.

Naručilac nabavlja autobuse, dijagnostičke uređaje i opremu, te uslugu obuke svojih kadrova kao i tehničku podršku tokom garantnog perioda. Dijagnostički uređaj treba da vrši dijagnostikovanje grešaka i merenje radnih parametara za kompletno vozilo i za sve sisteme na vozilu putem OBD utičnice i K – linije i to za motor, EBS, menjač, klima uređaj, osvetljenje vozila, grejanje i ventilacija, sistem oslanjanja, sistem vrata, itd. Pored toga, sastavni deo ponude mora biti i softver i hardver za programiranje sistema informisanja putnika.

70 autobusa biće isporučeno u roku od maksimalno 60 dana od dana stupanja na snagu ugovora o isporuci vozila, dok se uređaji za dijagnostiku i radionička oprema isporučuju zajedno sa vozilima. Obuku kadrova odabrani ponuđač vršiće u zavisnosti od tipa obuke, ili sa isporukom vozila, ili u roku od 3 dana od dana isporuke. U slučaju kvarova, izabrani ponuđač je dužan da pristupi intervenciji na lokaciji Kupcau roku od najduže 24 časa od prijema poziva Kupca. Vreme provedeno van eksploatacije zbog tehničkih defekata u toku garantnog perioda, posle 10 (deset) radnih dana, nakon obaveštenja, naplaćuje se 80 EUR neto dnevno po vozilu ako je do 5 vozila van eksploatacije ili 150 EUR neto dnevno po vozilu ako je više od 5 vozila van eksploatacije.

Tehničke specifikacije samih autobusa, te ostale obaveze ponuđača detaljno su opisane u konkursnoj dokumentaciji, čiji sadržaj je javno dostupan na Portalu javnih nabavki.

Ponude će se smatrati blagovremenim ukoliko su pristigle na adresu naručioca do 12.04.2019. godine, do 09,30 časova, a javno otvaranje biće održano istog dana u 10,00 časova. Poslednji dan roka za postavljanje pitanja, putem emaila marijana.stojanovic@gsp.co.rs je 07.04.2019. godine, a kako je ovaj dan neradni, rok se pomera na 08.04.2019. godine. Naručilac je konkursnom dokumentacijom precizirao da se pitanja primaju u radno vreme naručioca, odnosno do 07,00 do 15,00 časova, pa će pitanja pristigla nakon 15,00 časova biti tretirana kao da su stigla narednog radnog dana.

Predviđeni period za donošenje odluke Naručioca je 25 dana od dana javnog otvaranja ponuda, pa svim ponuđačima želimo puno uspeha u ovom postupku javne nabavke!