07
Mar 2019
100 novih solo autobusa putem finansijskog lizinga
Pravo učešća imaju ponuđačikoja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku predviđene Zakonom o javnim nabavkama(čl. 75.) i dodatne uslove (čl. 76.) predviđene u ovom postupku javne nabavke, a ispunjenost uslova se dokazuje dostavljanjem dokaza iz člana 77.stav 1. ZJN, u skladu sa Konkursnom dokumentacijom.
Kako se predmetna dobra nabavljaju putem finansijskog lizinga, ponudu u predmetnom postupku mogu podneti samo grupe ponuđača u koje će kao članovi biti uključeni davalac lizinga i isporučilac predmeta lizinga.
Naručilac nabavlja autobuse, dijagnostičke uređaje i opremu, te uslugu obuke svojih kadrova kao i tehničku podršku tokom garantnog perioda. Dijagnostički uređaj treba da vrši dijagnostikovanje grešaka i merenje radnih parametara za kompletno vozilo i za sve sisteme na vozilu putem OBD utičnice i K – linije i to za motor, EBS, menjač, klima uređaj, osvetljenje vozila, grejanje i ventilacija, sistem oslanjanja, sistem vrata, itd. Pored toga, sastavni deo ponude mora biti i softver i hardver za programiranje sistema informisanja putnika.
70 autobusa biće isporučeno u roku od maksimalno 60 dana od dana stupanja na snagu ugovora o isporuci vozila, dok se uređaji za dijagnostiku i radionička oprema isporučuju zajedno sa vozilima. Obuku kadrova odabrani ponuđač vršiće u zavisnosti od tipa obuke, ili sa isporukom vozila, ili u roku od 3 dana od dana isporuke. U slučaju kvarova, izabrani ponuđač je dužan da pristupi intervenciji na lokaciji Kupcau roku od najduže 24 časa od prijema poziva Kupca. Vreme provedeno van eksploatacije zbog tehničkih defekata u toku garantnog perioda, posle 10 (deset) radnih dana, nakon obaveštenja, naplaćuje se 80 EUR neto dnevno po vozilu ako je do 5 vozila van eksploatacije ili 150 EUR neto dnevno po vozilu ako je više od 5 vozila van eksploatacije.
Tehničke specifikacije samih autobusa, te ostale obaveze ponuđača detaljno su opisane u konkursnoj dokumentaciji, čiji sadržaj je javno dostupan na Portalu javnih nabavki.
Ponude će se smatrati blagovremenim ukoliko su pristigle na adresu naručioca do 12.04.2019. godine, do 09,30 časova, a javno otvaranje biće održano istog dana u 10,00 časova. Poslednji dan roka za postavljanje pitanja, putem emaila marijana.stojanovic@gsp.co.rs je 07.04.2019. godine, a kako je ovaj dan neradni, rok se pomera na 08.04.2019. godine. Naručilac je konkursnom dokumentacijom precizirao da se pitanja primaju u radno vreme naručioca, odnosno do 07,00 do 15,00 časova, pa će pitanja pristigla nakon 15,00 časova biti tretirana kao da su stigla narednog radnog dana.